This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Facebook
Вибори 2019

Кандидати у нардепи Одещини офіційно витратили понад 19 мільйонів на агітацію

Зі 193 кандидатів, які балотувалися на Одещині, звітували про використання виборчих фондів 117 політиків.


Згідно з поданими звітами, на рахунки виборчих фондів всіх кандидатів сукупно надійшло 19 млн 592 тис. 305 грн.

З них 9 млн 840 тис. 65 грн – це власні кошти кандидатів, 8 млн 550 тис. 740 грн – добровільні внески від фізичних осіб та 1 млн 303 тис. 500 грн – пожертви від компаній та організацій.

 

Більше за всіх власних коштів вклав кандидат по 133 виборчому округу Віктор Баранський – 1 млн 590 тис. грн.


На рахунок фонду Віталія Саутьонкова, який балотувався по 139 виборчому округу, надійшло від фізичних осіб 1 млн 300 тис. грн, що робить його переможцем за обсягом добровільних внесків від громадян.


 

Віктор Куртєв, який намагався стати нардепом від 143 виборчого округу, більше за всіх отримав пожертв від юридичних осіб: 1 млн 37 тис. грн.

 


Витратили ж кандидати трохи меньше – 19 млн 614 тис. 511 грн. Левова частка цих грошей пішла на рекламу в ЗМІ – 10 млн 28 тис. 672 грн. Чверть суми – 5 млн 48 тис. 517 грн – кандидати витратили на виготовлення агітаційної продукції. Ще 2 млн 531 тис. 979 грн – на розміщення цієї продукції.

Найбільше за всіх кандидатів грошей виборчого фонду витратив Руслан Плохой, який балотувався по 142 виборчому округу. Його витрати склали 1 млн 800 тис. 201 грн. Більша частина з яких – 1 млн 597 тис. 800 грн – пішла на оплату реклами в ЗМІ.


На виготовлення агітаційних матеріалів найбільше витратив Віктор Куртєв834 тис. 945 грн. Він же став переможцем і за витратами на виготовлення сувенірної продукції, на що з виборчого фонду пішло 290 тис. 771 грн.


 

А Сергій Колебошин, який балотувався по 140 виборчому округи, найбільше витратив на розміщення агітації – 420 тис. 558 грн.

 

При цьому жадану перемогу з перелічених кандидатів здобув лише Сергій Колебошин. Решта політиків витратили гроші марно, так і не ставши народними депутатами.

Детальніші огляди про витрати кандидатів можна прочитати за посиланнями: про виборчі округи міста Одеси; про округи 137, 139 і 140; про округи 141, 142 і 143.

Олеся Ланцман спеціально для Ізбірком

Поделиться с помощью...Share on Facebook
Facebook
Share on VK
VK
Print this page
Print
Email this to someone
email
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *